torsdag 5. november 2009

Testing !

Pappa hadde meldt meg på en test. Jeg skulle teste en tanbørste:Den er Rosa <3 OG den kan henge på speilet. Den er ganske bra til bruk. Den er ganske lettvindt og går ant å bøye. Den har med et etui som også kan henge:)

i Love it ! Syntes bare sommerfuglen som henger på etuiet var overdrevent Ellers perfect !

Den har enda ikke kommet på markete som sakt, Så når den kommer ut på marketet vil jeg bare si: i love it <3 ;P Anbefaler den ^^


Blogges ;P

-Carina

3 kommentarer:

  1. SV; Heisann!
    jeg vet ikke siden du har blogspot. Men du kan forsøke og google det ?:-)
    F.eks - Html koder til blogspot.

    SvarSlett
  2. Kuuuult :) Jeg vil ha en sånn, syns de kunne byttet ut sommerfugelen med en marihøne da ^^,

    SvarSlett
  3. Tror den kommer ut i slutten av året, eller begynnelsen av nesteår :)

    SvarSlett

Takk <3