tirsdag 3. november 2009

Anbefaling!!


http://ritasolheim.blogspot.com/

Anbefaling av Rita Solheim sin blogg:

Bruk av Bilder?
Masse bruk av bilder i hvert innlegg. Det er veldig bra for leserne for å se hva som sjer, og for å ikke bare lese hele tiden. karakter 5+


Bruk av video?
Ingen videoer. så det kan jeg kan ikke gi karakter.

Header?
Headeren er bilde av Rita Solheim som liten, og med pynt. karakter 5.

Innlegg?
Innleggene var fylt ut med det Rita liker og skrive om. Jeg synes det var grei oversikt og lett å lese. Karakter 5.

Aktivitet?
Hun skriver ikke ofte. Rita skriver ca annen vær dag. Men alle har ikke tid vettu ;P karakter 4.

Alt i alt?
Jeg synes bloggen var ganske innholdsrik. Karakter 4+






Jeg skal selv begynne med å bruke videoblogging snart. Må bare finne kameraet.. som jeg tror ligger i ranselen min. Hehe. :P


Blogges ;P


-Carina

2 kommentarer:

Takk <3