søndag 1. november 2009

Slutte å blogge ? ;L + Vinn gave kort på 2000kr

Jeg har så lite tid til å blogge, og når jeg får så få kommentarer hjelper det jo lite.. Hvis jeg ikke får 5 eller fler kommentarer på dette innlegget innen en uke. så kommer jeg til å slutte å blogge ;P Hvi jeg får 5 eller fler kommentarer skal jeg bli aktiv igjen :P



Konkurane:

Vil du vinne 2000kr gavekort på Ica ? Jeg fant en konkuranse som kan være intresang for dem som bruker å handle på ica. <3 ;P
Hvis du ikke er gammel nok til å delta, kan du få hjelp av foreldrene dine =)
Linken;

http://www.pointshop.no/ep_clickCampaigns_goVisit.asp?show=frameset&campaignId=1305&userid=2846321&fl=true&email=carinaleitehansen@hotmail.com

11 kommentarer:

  1. 5 kommentarer FFS ikke slutt

    SvarSlett
  2. Plizz ikke slutt<3

    SvarSlett
  3. Bli aktiv da<3

    SvarSlett
  4. Jeg skjekker bloggen din hver dag!! Du er mye mer ekte enn de andre!! plizzzz ikke slutt søta <3

    SvarSlett
  5. Takk alle sammen <3 Jeg fikk mere enn 5 kommentarer, så kommer til å fortsette <3

    SvarSlett

Takk <3