tirsdag 14. juli 2009

Sommerjobb..

Jeg har bare 6 dager igjen av sommerjobben min :D

Jeg jobber i netcom, ste-faren min sin jobb, og jeg har jobbet dær i snart en måned. Jeg venter til den 20 juli da jeg får lønning, og så skal jeg ha hele neste måned fri, for SOMMERFERIE !! Jeg tjener 70 kr i timen, og jeg jobber fra 10-14 vær dag. 4 timer altså. Så det vil si at Jeg tjener 280 per dag. Ca 5600 i månden :D

jeg har tenkt meg til å kjøpe en mobil, men jeg fant ut at den mobilen jeg ville ha var dårlig... den kostet 1700. men den er LG, og de fleste LG telefoner er dårlige og kommer ofte inn på service hos netcom.
____________________________________________________________
Jeg lagde meg en ny blogg fordi den andre begynte og koste penger for å bruke. og det er ikke noe jeg gidder å bruke pengene mine på. Derfor lagde jeg meg en ny blogg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk <3