onsdag 15. juli 2009

ah :D

Igår skrev jeg et innlegg.. men det ble tydelig vis slettet :o jeg hadde jo skrevet mye og !!
jaja.. jeg kan skrive litt av det nåda..

på jobben igår så var sagen som vanlig... Sjefen min som heter Heidi og sjefen hennes som heter Espen hadde et møtet. Det var glassvinduer dær så man kunne se igjennom. Espen kunne se ut igjennom vinduet, men ikke heidi hun måtte snu seg for å kunne se ut av vinduet. Stephen(laget fetnerd) jobbet jo på jobben min, og han gikk mot kontoret dær dem satt og snakket. Han sto i vinduet, og dregde opp t-sjorta og stod dær. Espen stirret jo ut og over hodet til heidi, så hun snudde seg jo før å se hva det var han så på.. Men akkurat da hun snur seg, tok stephen ned sjorten og gikk til sittkontor, som om ingen ting skulle ha skjedd... Rart :S
Men det var skikkelig moro og se på XD

En annen dag da jeg jobbet var jøran(daglig leder sammen med Espen) inne på sitt kontor. Plutselig gikk han ut av kontoret sitt, og gikk inn på Espen sitt kontor. Espen satt på stolen inne på kontoret. Jøran la seg ned på pulten og strakk ut foten og satte foten på veggen. Alle bare "Hæ?" og "WoOt?" xD

jah, vi har det moro på jobben kan man si XD

Idag jobbet jeg som vanlig.. Boring, og elles skjedde det ikkno :D

eller.. har tenkt å farg håret mørke brunt :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk <3