onsdag 14. oktober 2009

Svar på spørsmålsrunden!

Jeg har fått mange e-poster med spørsmål osv. Det ser ut som om at kommentar greiene ikke virker som det skal. Så jeg skal se om jeg får ordnet det.!
Her er svaret på spørsmålene:

Har du farget håret?
Ja, 2 ganger ;P

Hva driver du med i fritiden?
Jeg gikk på basket og dansing Sist sesong. Har kanskje tenkt å melde meg på denne sesongen også.. Men går ikke på noe for øyeblikket.

Kan du ha en hår-video om hvordan man tupperer?
Jeg kan se om jeg får tid til å lage det ;P Skal prøve :)

Hvor teit er ikke du?
Jeg er ganske teit =) Men er det bare når jeg er hyper ^^

Hvilken øyenfarge har du?
Blå/grå ;P

Hvor høy er du?
2 cm høyere en mormi :P

Hvor gammel er du?
14 =)

Hva ser du etter i en gutt?
Personlighet, tid, utseende og humor ;p

Har du venner du kan stole på?
Ikke alltid, men har noen jeg kan stole 100% på ^^

Kan du lage en sminke-video?
Jeg får se om jeg får tid ^^

er du singel?
jepp ;P



Det var alle spørsmålene jeg fikk inn ^^


Blogges ;P

-Carina

2 kommentarer:

  1. det var jo mange spm ja. hvor mange lesere har du egentlig? hahah

    SvarSlett

Takk <3